رژيم صهيونيستي و حاميان غربي و عربي و منطقه اي اش از توانايي ايستادگي نظام سوريه در مقابله با توطئه جهاني عليه اين کشور به وحشت افتاده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري المنار ؛ اسرائيل و به همراه آن برخي کشورهاي عرب خليج فارس و منطقه از توانايي رهبران سوريه در پايداري در مقابل توطئه تروريستي جهاني عليه اين کشور به خشم آمده اند و نگران هستند .

برخي محافل سياسي بيطرف مي گويند گزارشهايي که سازمانهاي اطلاعاتي در منطقه منتشر مي کنند همانند هجده ماه گذشته اميدوار کننده نيست و ارزيابيها و پيش بيني هاي نظامي که نشان مي دهد نظام سوريه سقوط خواهد کرد ، به واقعيت نپيوسته است.

برخي محافل سياسي در برخي پايتختهاي توطئه عليه سوريه گفتند اسرائيل ، عربستان ، قطر ، ترکيه و به همراه آنها برخي کشورهاي غربي بيم آن را دارند که سناريوي پيروزي حزب الله لبنان در جنگ سال 2006ميلادي با حمايت ايران و سوريه  تکرار شود.

در آن زمان اسرائيل و آمريکا و برخي کشورهاي عربي از جمله عربستان براي تغيير معادله سياسي در لبنان تلاش کردند اما شکست خوردند و هدفشان نيز تأمين امنيت اسرائيل در مرزهاي شمالي بود و مي خواستند حزب الله را به عنوان يک حزب مقاوم و مورد احترام ملتهاي عربي از دور خارج کنند .

اين محافل افزودند همين کشورها امروز در سايه تحولات و تغييرات در جهان عرب در تلاشند با دامن زدن به طائفه گرايي به محبوبيت و احترام حزب الله لطمه بزنند. اين محافل فاش کردند واشنگتن و هم پيمانانش بيم آن را دارند که نظام سوريه تکليف نبرد را در حلب يکسره کند و آخرين پايگاه باندهاي تروريستي مسلح نيز سقوط کند .

برچسب ها: غرب ، ایستادگی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار