در هفدهمين برنامه باشگاه موسیقی تهران، كنسرت «گروه كر» به رهبري سرژيك ميرزاييان روزهاي 13 و 14 مهرماه ساعت 20 در فرهنگ سراي ارسباران برگزار ميشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، كنسرت «گروه كر» در دو بخش كلاسيك با اجراي آثاري از موتسارت، شوبرت، هندل، فرانك و بخش ايراني كه شامل قطعات محلي با تنظيمهايي از آقاجانيان، باغچهبان، ماروديان اجرا خواهدشد.

«کانون موسیقی» فرهنگ سرای ارسباران در سال 80 اقدام به تشکیل گروه کر نمود، این گروه که از طریق فراخوان و برگزاری آزمون از میان متقاضیان شکل گرفت، در ابتدا با بیست و پنج عضو در محدوده های صوتی « سوپرانو»، « آلتو »، « تنور» و «باس» تمرین های خود را آغاز نمود، «گروه کر فرهنگ سرای ارسباران» به رهبری آقايان«مهدي قاسمي» و «بابک اقدسی» تا زمستان1384 فعالیت مستمر خود را ادامه داد و در طول این مدت کنسرت های متعددی اجرا نمود          که  از آن جمله می‌توان به اجرا در جشنواره موسیقی فجر 84 ، جشنواره سرود محله 84 و کنسرت در سالن اصلی فرهنگ سرای ارسباران در فروردین 1385 اشاره نمود، در پی سفر« بابک اقدسی»به اتریش، « سرژیک میرزایان» رهبری گروه کر فرهنگ سرا را به عهده گرفت.

سرژيك ميرزاييان مدرس پيانو و داراي 22سال سابقه و داراي نشان درجه 1هنري از خانه موسيقي در سال 1350 در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد و به تشویق پدر و مادرش از ده سالگی فراگیری نوازندگی پیانو را آغازکرد.

باشگاه موسيقي تهران عنوان برنامه اي است كه تاكنون نشست هاي تخصصي موسيقي ، برزگداشت هنرمندان برجسته كشور در عرصه موسيقي، رونمايي و نقد آلبوم هاي موسيقي و ...  را در فرهنگسراي ارسباران برگزار كرده است./ي2
برچسب ها: کنسرت ، گوه کر ، ارسباران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار