در پانزدهمين نشست باشگاه موسیقی تهران، سومين نشست «بهداشت نوازنده» با حضور محمد عبدلي و انسيه زيدي پنجشنبه 16 شهريور ساعت 19 در فرهنگ سراي ارسباران برگزار مي¬شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، در اين نشست محمد عبدلي و انسيه زيدي از مولفين كتاب ارزشمند «بهداشت نوازنده» درباره موضوعاتي چون بررسي وضعيت عمومي بدن، ايستادن، نشستن، تمرين هاي تخصصي دست و ... بحث و بررسي مي كنند. 

نوازندگان برای اعتلای سطح نوازندگی موظف به شناخت ساختار بدن و توجه به علایم و هشدارهای وارده از سوی اعضای مختلف بدن خویش هستند چرا که بسیاری از بیماری ها با علائمی ابتدایی در مراحل اولیه به سهولت قابل پیشگیری و درمان است و در بسیاری از موارد با تغییر وضعیت و اصلاح حرکات می توان از پیشرفت این گونه بیماری ها جلوگیری کرد.

باشگاه موسيقي تهران عنوان برنامه اي است كه تاكنون نشست هاي تخصصي موسيقي ، برزگداشت هنرمندان برجسته كشور در عرصه موسيقي، رونمايي و نقد آلبوم هاي موسيقي و ...  را در فرهنگسراي ارسباران برگزار كرده است.

علاقمندان جهت حضور در اين نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هاي 20-22872818تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.