رکابزنان تیم دوچرخه سواری بانوان آذربایجانشرقی در دومین مرحله لیگ کورسی کشور شرکت میکنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست و جاده، از پانزدهم مهرماه به مناسبت گرامیداشت "شهدای زن" برگزار خواهد شد و تیم دوچرخه سواری آذربایجانشرقی با 5 رکابزن و یک مربی عازم رقابتها شد.

دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در مواد پیست و جاده، از پانزدهم مهر ماه به مدت 3 روز تحت عنوان گرامیداشت "شهدای زن" در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار و زهرا خسروشاهی ، فرشته چلانی ، عاطفه غلوی ، ویدا دلاوری و سودا فیضی رکابزنان استان به مربیگری مریم مهراسا عازم این رقابتها می شوند.

در دومین دوره رقابتهای لیگ کورسی بانوان، رکابزنان در رده سنی جوانان در مواد ( تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دور حذفی، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت جاده) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین دوچرخه سواران در رده سنی بزرگسالان نیز در این دوره از رقابتها در مواد ( 200 متر، تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دورحذفی، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت) پا به رکاب خواهند شد.

همچنین در این دوره از رقابتهای لیگ کورسی بانوان، امتیازات در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در مواد پیست به صورت مجزا محاسبه خواهد شد.

گفتنی است: نخستین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی دوچرخه سواری بانوان در مواد پیست و جاده، از نهم اردیبهشت ماه به مدت 3 روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان در رده سنی جوانان منطقه آزاد تجاری ارس نماینده آذربایجانشرقی با 1030 امتیاز صدرنشین شد و تیمهای شهرداری همدان با 951 امتیاز و پاسارگاد تهران با 856 امتیاز دوم و سوم هستند./س

برچسب ها: رکابزنان ، دوچرخه ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.