کنگره جهاد علمی با هدف ترویج و پاسداشت علم جهادی در دانشگاه ها بهمن ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارصنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل حجت الاسلام والمسلمین نصیری فرد در اولین نشست خبری کنگره جهاد علمی که امروز 11 مهر ماه در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: این کنگره با هدف گسترش فرهنگ جهاد علمی در دانشگاه ها برگزار می شود و مخاطبان اصلی ما اساتید و دانشجویان هستند.

وی با بیان اینکه شهدای جهاد علمی در توسعه کشور نقش اساسی داشته اند خاطر نشان کرد: ترویج و پاسداشت علم جهادی و تقدیر و تشکر از خانواده های شهدای هسته ای از برنامه های این کنگره است .

دبیر کنگره با بیان اینکه این کنگره اواخر بهمن ماه برگزار می شود گفت: این کنگره یک روزه است اما پیش برنامه هایی دارد و ما 50 جشنواره، شعر و فیلم و عکس و به صورت بین المللی و جشنواره آثار خبرنگاران و همایش علمی به صورت داخلی برگزار خواهیم کرد.

نصیری فرد در ادامه خاطر نشان کرد: در جشنواره بین المللی شعر شعرای زیادی از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی اعلام آمادگی  کرده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: در جشنواره آثار خبرنگاران هر خبرنگاری اعم از دیداری، شنیداری و خبرگزاری از اول خرداد ماه 91 تا 10 آذر مطلبی با ارسال مطالب و آثار خود به دبیر خانه جشنواره می توانند در جشنواره شرکت کنند همچنین از مدیران رسانه هایی که تا پایان بهمن ماه دارای بیشترین تولیدات در زمینه ی جهاد علمی باشند تجلیل می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خواسته ی خانواده ی شهدای جهاد علمی محافظت مردم و توجه ویژه و مضاعف مسئولین به این امر است./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، جهاد علمی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار