فروش 5 میلیاردتومانی فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" سالن های سینمایی را برای اکران فیلم کودک مشتاق کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه باشگاه خبرنگاران، فیلم های سینمایی در حال اکران در حالی امروزها فروش پاییزه خود را آغاز کرده اند که فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" همچنان بر پرده های نقره ای سالن های سینمایی خوب می فروشد.

این فیلم سینمایی عروسکی که یارگار 25 ساله ای از ایرج طهماسب و حمید جبلی است پس از 43 روز نمایش و داشتن 34 سالن سینمایی روز گذشته فروشی 11 میلیون تومانی را سپری کرد، و مجموع فروش خود را به 2 میلیارد و 980 میلیون تومان رسانید.
فیلم سینمایی "تو و من" به کارگردانی محمد بانکی با داشتن 20 سالن سینمایی و 23 روز نمایش روز گذشته فروشی 5 میلیون تومانی را سپری کرد.

این فیلم که محمد رضا گلزلر و الناز شاکردوست در آن به ایفای نقش پرداخته اند، مجموع فروش خود را به 360 میلیون تومان رسانید.
گرچه این روزها دیگر فیلم صدرنشین گیشه های سینمایی نداریم اما فیلم های در حال اکران تلاش می کنند تا گیشه های سینمایی خالی نماند.
فیلم سینمایی "من همسرش هستم" به کارگردانی مصطفی شایسته با داشتن 15 سالن سینمایی و 6 روز نمایش روز گذشته فروشی 4 میلیون تومانی را سپری کردند.

فیلم سینمایی "بغض" به کارگردانی رضا در میشیان با داشتن 21 سالن سینمایی و 6 روز نمایش روز گذشته فروشی 3 میلیون تومانی را سپری کرد.

فیلم سینمایی "ضد گلوله " که این روزها از تعداد سالن های سینمایی اش کاسته شده است با داشتن 5 سالن سینمایی و 43 روز نمایش روز گذشته فروشی 2 میلیون تومانی را سپری کرد.

 این فیلم در مجموع فردشی 585 میلیون تومانی را برای خود رقم زده است./ي2
برچسب ها: گیشه ، بی رونق ، سینما ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.