فرماندار درمیان گفت: ساماندهی هویت ملی و صدور اسناد معتبر هویتی ضریب امنیت ملی را افزایش می‌دهد بی‌توجهی به بررسی اسناد هویتی در مناطق مرزی خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ رجبعلی براتی در جمع مسئولان ثبت احوال استان خراسان جنوبی افزود : هرگونه بی‌توجهی در بررسی اسناد هویتی، به ویژه در مناطق مرزی تبعات جبران‌ناپذیری به دنبال دارد که سوء‌استفاده عناصر ضد انقلاب، سازمان‌های اطلاعاتی و تروریستی استکبار تنها گوشه‌ای از این تهدیدات است.

ویسرعت‌بخشی به خدمات با بهره‌گیری از فناوری‌های روز در راستای خدمت مطلوب‌تر به مردم را از اولویت‌های کاری ثبت احوال دانست.

براتی با بیان اینکه امروز سازمان ثبت احوال به سمت ساماندهی هویت ملی حرکت کرده است، گفت: تحولات اخیر در سازمان ثبت احوال همراه با رشد و توسعه تکنولوژی نشان‌دهنده وجود سازمانی پویا، تحول‌گرا و نظام‌مند است.

وی ثبت به موقع وقایع حیاتی، صدور شناسنامه مکانیزه، ارتقای کیفیت و امنیت شناسنامه و آرشیو الکترونیکی اسناد را از فعالیت‌های مثبت ثبت احوال در سال‌های اخیر برشمرد که در ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مراجعان حائز اهمیت است./س

برچسب ها: افزایش ، ضریب ، امنیت ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.