همزمان با گرامیداشت روز جهانی سالمند ، ویژه برنامه " آن روزگاران یاد باد " با همکاری و مشارکت فرهنگسرای امید در بوستان قدیمی پایتخت برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 13 ، غلامحسین ادب  ، مدیر اداره سلامت منطقه 13  گفت : ویژه برنامه " آن روزگاران یاد باد "به همراه جشنواره آش های محلی  برگزار می شود که در این جشنواره اعضای کانون های جهان دیدگان با استفاده از ظروف سنتی و لباس های محلی شهر یا استان خود  نسبت به پخت آش های محلی اقدام می کنند تا فرهنگ و هنر آشپزی ایرانی را انتقال دهند.
وی  با اشاره به  برگزاری جشن ویژه روز سالمند در بوستان قدیمی خیام افزود :   بخش دیگری از ویژه برنامه "آن روزگاران یاد باد "جشن روز سالمند  است که با  تقدیر از مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ، اجرای گروه کر سالمندان ، اجرای موسیقی سنتی ، و سیاه بازی  برگزار می شود.
مدیر اداره سلامت منطقه 13 خاطر نشان کرد : جشنواره آش محلی  از ساعت 14 تا 16 و جشن ویزه سالمندان 16 تا 18 در ان بوستان برگزار می شود . شهروندان برا ییشرکت در این ویژه برنامه از ساعت 14 به پارک خیام واقع در میدان امام حسن (ع) مراجعه و یا با تلفن 33303590 تماس حاصل نماند./ف
برچسب ها: بوستان ، سالمند ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار