صدها زن و دختر جوان در لندن، با شرکت در یک راهپیمایی اعتراضی با عنوان «رژه فاحشه‌ها» علیه نوع برخورد با قربانیان تجاوز جنسی در این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران صدها زن و دختر جوان در لندن، با شرکت در یک راهپیمایی اعتراضی با عنوان «رژه فاحشه‌ها» علیه نوع برخورد با قربانیان تجاوز جنسی در این کشور تظاهرات کردند.تظاهرکنندگان از نخست‌وزیر بریتانیا خواستند تا به آنها اطمینان دهد که سیستم قضایی این کشور، نسبت به موارد تجاوز جنسی با جدیت بیشتری برخورد خواهد کرد.
 
 

آنها همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «از قربانیان تجاوز محافظت و متجاوزان را مجازات کنید!» و «به من نگویید چگونه لباس بپوشم، به آنها بگویید تجاوز نکنند!»
 
در سوم آوریل سال ۲۰۱۱در پی انتشار سخنان یک مقام پلیس تورنتو که از زنان خواسته بود برای حفظ امنیت خود در برابر تعرض جنسی «مانند فاحشه‌ها لباس نپوشند» زنان فاحشه کانادایی به خیابان‌ها ریختند و از آزادی پوشش خود دفاع و بر مسوولیت دولت بر حفظ امنیت زنان تاکید کردند. این جنبش که به «رژه فاحشه‌ها» معروف شد، به بسیاری از شهرهای اروپا و آمریکای شمالی گسترش یافت و راهپیمایی روز شنبه، توسط شاخه‌ی لندن این جنبش جهانی سازمان یافته بود.
 
 
به گفته فعالان حقوق زنان، تنها در هفت درصد از شکایات مربوط به تجاوز جنسی، رای به محکومیت مردان خاطی داده می‌شود. گفتنی است حدود 70 درصد از زنان فاحشه در لندن مادران فرزندانی هستند که برای امرار و معاش حاضرند به تن فروشی در خیابان های لندن بپردازند.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: فاحشه ، لندن ، تصویر ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.