استاندار تهران گفت: عرصه‌‏ های باشکوه دفاع مقدس سرمایه‏ ای عظیم برای ایران اسلامی است.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: راه و رسم و روش و منش بسیجی در کار تنها یکی از مصادیق درس‏ های بزرگ مکتب هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: نسل امروز ایران اسلامی با عطش فراوان تشنه کسب مفاهیم هشت سال دفاع مقدس است.

تمدن افزود: زمانی این مهم با ارزش معنوی بیشتری همراه می‏ شود که بدانیم کم‏ ترین امکانات در اختیار برپا‏ کنندگان این محفل مقدس قرار داشته است.

استاندار تهران اضافه کرد: بی ‏شک در تلاش مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس در این فعالیت معنوی، عشق و علاقه به راه شهدا و پایبندی به اصول دفاع مقدس جریان داشته است.

وی بیان کرد: جوانان ایران اسلامی امروز به دنبال مفاهیم عمیق و حقیقی دفاع مقدس هستند تا خود را در پناه آن از هجمه فرهنگی دشمنان مصون دارند.

تمدن اضافه کرد: نسل امروز انقلاب اسلامی با علاقه‏ ای وافر به دنبال دانسته‌‏ های بیشتر از واقعیات جنگ تحمیلی هشت ساله است.

استاندار تهران تصریح کرد: یادواره‏ ها، مانور ها و نمایشگاه‏ های برپا شده در گوشه و کنار کشور در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، کلاس درسی برای نسل امروز جامعه اسلامی است.

وی اضافه کرد: نسل امروز به گونه ‏ای دیگر به عنوان رزمنده در حال دفاع از اسلام و انقلاب البته در نزاعی از جنس دیگر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.