رئيس كميسيون اجتماعي مجلس گفت: در وزارت ورزش و جوانان، تنها بخش ورزش آن به چشم مي‌آيد، اما قبل از آن، سازمان ملي جوانان در حوزه كارهاي اشتغال، ازدواج و مسائل فرهنگي جوانان، بسيار موفق بود و اعتبارات خوبي از مجلس مي گرفت، لذا با وجود شعار حمايت از جوانان، اين وزارتخانه به عنوان متولي اصلي حوزه جوانان موفق نبوده است.

عبدالرضا عزيزي نماينده مردم شيروان در مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه اقتصاد مقاومتي دوران كنوني با اقتصاد مقاومتي دوران دفاع مقدس قابل مقايسه نيست، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، شرايط بسيار خاصي داشتيم و همه هزينه‌ها، خريدها و اولويت اصلي ما درباره پيشبرد جنگ بود كه واقعاً هم صحيح بود، اما در حال حاضر در شرايط تحريم‌هاي شديد، اولويت اول ما دارو و مواد پروتئيني و گندم است، لذا دوران كنوني قابل مقايسه با دوران جنگ نيست كه مانند آن زمان، اقتصاد كوپني داشته باشيم.
 
رئيس كميسيون اجتماعي مجلس افزود: كشورمان كمبود خاصي ندارد و جزو كشورهاي داراي اقتصاد خوب در جهان هستيم و اگر يك مقدار مديريت‌ها صحيح باشد، مشكلي نداريم.
 
وي با بيان اينكه لزومي ندارد اقتصاد زمان جنگ را توجيه كنيم تصريح كرد: با همه مشكلاتي كه وجود دارد و با توجه به تحريم‌هاي مختلف، خدمات بسياري در سه دهه گذشته انجام شده و به غير از پيشرفت‌هاي علمي، بيش از 80 درصد كشور داراي لوله كشي گاز، 97 درصد آب شرب بهداشتي و 100 درصد از نعمت برق بهره مند هستند، لذا در طول اين 33 سال پيش‌ رفته ايم و الحمدلله وضع اقتصادي مردم نسبت به قبل از انقلاب و اوايل جنگ بهتر است.
 
عزيزي درباره عملكرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان گفت: در يك مناظره تلويزيوني نيز گفتم كه اصلاً وزير ورزش و جوانان را در اين حوزه، موفق نمي‌بينيم زيرا وقتي وارد اين وزارتخانه يا ادارات تربيت بدني مي‌شويم، احساس نمي‌كنيم كه براي جوانان كار شده است.
 
رئيس كميسيون اجتماعي مجلس افزود: در وزارت ورزش و جوانان، تنها بخش ورزش آن به چشم مي‌آيد، اما قبل از آن، سازمان ملي جوانان در حوزه كارهاي اشتغال، ازدواج و مسائل فرهنگي جوانان، بسيار موفق بود و اعتبارات خوبي از مجلس مي گرفت، لذا با وجود شعار حمايت از جوانان، اين وزارتخانه به عنوان متولي اصلي حوزه جوانان موفق نبوده است.
 
وي درباره افزايش سايت‌هاي همسريابي در فضاي مجازي گفت: همسري كه در خيابان يا از سايت پيدا شود، براي انسان، همسر نمي شود زيرا تفكرات ما ايرانيان با غربي‌ها و خارجي‌ها تفاوت بسياري دارد، لذا براي ما بسياري از فاكتورها به خصوص تطابق مذهبي زن و شوهر و تطابق‌هاي فرهنگي، اقتصادي، تحصيلي، سني و... به عنوان معيار اهميت دارند.
 
عزيزي درباره آمارهاي دروغين اين سايت‌ها افزود: سايت‌هاي همسريابي با فرهنگ اسلامي- ايراني تطابق ندارند زيرا بسياري از كلاهبرداري‌ها و ازدواج‌هاي بسيار بد و ناكام از طريق همين سايت‌ها انجام مي‌شود، بسياري از آنها اظهار مي‌كنند كه از طريق دوستي خياباني و يا سايت‌هاي مذكور، ازدواج كرده و بعد از مدت كوتاهي جدا شده اند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: عزیزی ، همسر ، فرهنگ ، ایرانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار