معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه9 گفت: در راستای طرح استقبال از مهر و کاهش مشکلات، مدارس در معرض خطر شناسایی و اقدامات ویژه در دستور کار قرار گرفت.


فرزاد فرهادیان  بابادی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌  بحث ایمنی وسرویس مدارس هم امسال  پیش از آغاز سال تحصیلی  جدید مطرح شد و در راستای کاهش مشکلات،  مدارس در معرض خطر شناسایی و اقدامات ویژه ای در  دستور کار قرار  گرفت.
 معاون حمل ونقل  و ترافیک منطقه 9 ،  ادامه داد:  این معاونت نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز ترافیک اطراف مدارس اقدام کرد و 11نقطه در اطراف مدارس سطح منطقه جهت اجرایی شدن طرح مشخص شد.
 فرهاد یان بابادی تصریح  کرد:  احداث پهلوگاه ونصب تابلوها ایستگاه مدارس در نقاط تعیین شده ، طبق زمانبندی معین صورت می گیرد.
 وی اظهار داشت :  علاوه بر این اقدامات ایمنی سازی  معابر،  همسطح سازی پل های مقابل درب و رودی مدارس،‌نصب تابلوی عبور دانش آموزان ونصب چراغ چشمک زن درراستای تسهیل تردد دانش آموزان  درقالب طرح باز باران  انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد:  سرویس مدارس در راستای کاهش بار ترافیکی  نقش عمده ای داشته و طبق پیش بینی صورت گرفته و در نخستین گام و به زودی  در خیابان آزادی پهلوگاه ویژه سرویس مدارس احداث می شود تا در زمان  تعطیلی  و آغاز کلاس ها ازدحام و ترافیکی  در مقابل مدارس ایجاد نشود   ./ل                                                            
برچسب ها: معابر ، اطراف ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار