رسانه هاي ژاپني روز سه شنبه گزارش دادند شرکت بزرگ توليدکننده لوازم الکترونيکي مصرفي شارپ قصد دارد به منظور متحول کردن اوضاع مالي خود، يازده هزار تن از کارکنان خود را در سراسر جهان اخراج کند و دارايي ها و کارخانه هاي خود را به ارزش دو ميليارد و هفتصد ميليون دلار بفروشد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، کيودو نيوز با اشاره به طرح شارپ که روز دوشنبه به بانک هاي طلبکار ارائه شد، اعلام کرد اين شرکت که شهرت خود را مديون لوازم خانگي از جمله تلويزيون هاي ال سي دي است، همچنين حقوق کارکنان خود را کاهش خواهد داد.
به محض اينکه اين طرح جديد نهايي شود، انتظار مي رود بانک ها وام هاي تازه اي به ارزش در مجموع سيصد و شصت ميليارد ين (چهار ميليارد و ششصد ميليون دلار) در اختيار اين شرکت بحران زده قرار دهند.
کيودو اعلام کرد براساس طرح جديد، شارپ تا پايان ماه مارس سال 2014 ، نوزده درصد از پنجاه و هفت هزار و صد و هفتاد نيروي کار خود را در سراسر جهان اخراج خواهد کرد.
براساس اين گزارش، شارپ همچنين به منظور صرفه جويي تقريبا پنجاه ميليارد يني در هزينه هايش در سال منتهي به ماه مارس سال 2013 ، حقوق ها و پاداش ها را کاهش خواهد داد.
اين گزارش در بحبوحه افزايش گمانه زني ها در خصوص احتمال تزريق بيش از سيصد و هشتاد ميليون دلار نقدينگي توسط شرکت بزرگ امريکايي اينتل به شارپ منتشر شده است.
شارپ که قدمتي صد ساله دارد، پيش بيني کرده است در سال منتهي به ماه مارس دو هزار و سيزده، دويست و پنجاه ميليارد ين (سه ميليارد و دويست ميليون دلار) ضرر خواهد کرد.

برچسب ها: بین الملل ، ژاپن ، شارپ ، اخراج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار