اختیارات استان ها در تصمیم گیری ها افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان: استاندار زنجان گفت: مصوبات مربوط به افزایش اختیارات استان ها در راستای تسهیل و تسریع انجام کارها و خدمت رسانی به مردم است.

رئوفی در یازدهمین جلسه ستاد تحول اداری با بیان اینکه رویکرد دولت در چند سال گذشته بر این مبنا بوده است که اختیاراتی به استان ها بدهدافزود: این اختیارات درراستای سرعت انجام کارها، جلوگیری از فرصت سوزی و اعمال سلیقه در برخی موضوعات صورت گرفته است.

وی اظهارکرد: افزایش اختیارات استان ها به معنای خدشه وارد کردن به اختیارو اقتدار وزارت خانه ها نیست و خارج از روال و چارچوب ضوابط تصمیمی گرفته نخواهد شد.

استاندارزنجان با تاکید بر اینکه با این مصوبات کار وزارت خانه ها راحت شده است تصریح کرد: در این راستا انجام کارها و وظایف در استان نیاز به تعامل متقابل و رفاقت و صمیمت مدیران دارد و حتی ایجاد مشکل توسط یک نفر کارها را مختل خواهد کرد.

رئوفی نژاد همچنین در رابطه با فضاهای مازاد دستگاه ها در شهرستان ها خاطر نشان کرد: بخشداری ها هم می توانند از این فضا برای ارایه به دهیاری ها استفاده کنند و باید برای پالایش این 221 فضای مازاد موجود تیم تشکیل شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.