چهار نماینده مازندران در هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور امروز از ساعت 15با انجام 14 بازی به‌صورت همزمان برگزار می‌شود که به دیدار حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور امروز از ساعت 15 با انجام 14 بازی به‌صورت همزمان برگزار می‌شود که در این روز چهار نماینده مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند و تیم فوتبال صنعت ساری یکی از نمایندگان استان در ورزشگاه شهدای ساری میزبان یکی از تیم‌های باسابقه فوتبال کشور مقاومت تهران است.

در دیگر بازی‌های این هفته، تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر با مربیگری حسین مسگر ساروی در ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان استیل آذین تهران است.

این بازی نخست تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر در این رقابت‌ها است زیرا بازی دو تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر و استقلال ساری به دلیل مشکلات مدیریتی و بدهی باشگاه استقلال ساری به فدراسیون، لغو شد.

در دیگر مسابقات این هفته، تیم نفت محمودآباد که در بازی نخست خود مقابل صنعت ساری در خانه سه بر یک متحمل شکست شد، در روز دوشنبه در دومین بازی خود مهمان تیم شهرک صنعتی کاوه تهران است.

فصل جدید مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.