به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بنابه گفته معاون بازاریابی سایپا ،طبق توافق به عمل آمده با سازمان حمايت از مصرف كننده،
![](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/2/358426_981.jpg)
مشتريان محصولات سايپا از اول مهرماه مي توانند بيمه گر شخص ثالث خودروهاي خود را انتخاب كنند.
گرمان اظهار داشت: گروه خودروسازي سايپا رضايت خريداران خودرو را به عنوان يك اصل مهم در دستوركار قرار داده و به همين منظور اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كرده تا در صورت تمايل، آن ها بتوانند بيمه گر شخص ثالث خودرو را خودشان انتخاب كنند.
وي افزود: سايپا خود را مكلف مي داند كه در انتخاب بهترين شركت بيمه با در نظر گرفتن شاخص هايي همچون تعدد و توزيع مناسب مراكز ارزيابي و پرداخت خسارت و خدمات پشتيباني شركت هاي بيمه در سراسر كشور، كيفيت ارائه خدمات صدور و خسارت و نرخ شكايات مرتبط دست مشتريان را در انتخاب بيمه گر باز بگذارد.
وي شاخص هاي ديگري همچون شيوه پذيرش ريسك حاصل از خسارت هاي بيمه شخص ثالث و تخصص در رشته هاي خاص بيمه اي را از ديگر موارد مورد نظر انتخاب شركت بيمه اي دانست و گفت: گروه خودروسازي سايپا همواره تلاش كرده تا رضايت خريداران خودرو را فراهم سازد.
گرمان خاطرنشان كرد: به منظور رعايت حقوق و افزايش رضايتمندي و حق انتخاب مشتريان، سامانه انتخاب شركت بيمه در هنگام ثبت نام خودرو براي خريداران راه اندازي شده و از اين پس مشتريان با مراجعه به اين سامانه و يا در نمايندگي هاي فروش در سراسر كشور مي توانند بيمه شخص ثالث خود را از ميان شركت هاي طرف قرار داد گروه خودروسازي سايپا انتخاب كنند./س