مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از عرضه چند محصول جديد اين شركت طي سال جاري خبر داد و افزود: ايجاد تنوع در سبد محصولات سايپا از اهداف مهم اين شركت محسوب مي شود.

پوستين دوز در گفتگو با خبرنگار سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، با بيان اين مطلب  افزود: خودروي پارس تندر يكي از محصولات جديد اين شركت است كه پيش فروش آن از هفته گذشته شروع شده و طي اين مدت كوتاه با استقبال زياد مشتريان مواجه شده است.
وي ادامه داد: طراحي و تغييرات اجراي اين خودروي جديد كه پلت فرمي از تندر 90 معمولي بوده توسط مركز تحقيقات و مهندسي سايپا انجام گرفته است.
پوستين دوز در خصوص اقدامات انجام گرفته براي پيشگيري از ايجاد دلال بازي در حوزه پيش فروش اين خودرو گفت: هم اكنون توليد اين خودرو انجام مي گيرد و پيش فروش آن به تدريج ادامه دارد و اين امر از كمبود محصول و به وجود آمدن دلال بازي در فروش آن جلوگيري مي كند.
مديرعامل شركت سايپا همچنين از عرضه 3 محصول جديد با مشاركت شركاي خارجي خبر داد و افزود: هم اكنون در حال نصب و راه اندازي خطوط توليد اين محصولات هستيم.
وي ادامه داد: اين خودروها محصولات به روز اروپا و جنوب شرق آسيا هستند كه مدل و قيمت آنها در زمان مناسب اعلام خواهد شد.
پوستين دوز خاطرنشان كرد: همچنين براي توليد چند محصول جديد ديگر در حال مذاكره با شركاي تجاري خارجي هستيم و در آينده نزديك سبد محصولات گروه خودروسازي سايپا متنوع تر خواهد شد./س
برچسب ها: خودروسازی ، ساییا ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار