در سومين همايش نمايندگي هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا نمايندگان برتر تهران، شهرستان ها، مراكز استان ها و ممتاز كشوري معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ارزيابي عملكرد نمايندگاني ها و كنترل كيفيت خدمات ارائه شده هر سال براساس رويكرد خدمات، فروش خودرو و قطعه به اجرا در مي آيد تا از اين ميان نمايندگي هاي ممتاز و برتر شهرستان ها، مراكز استان، تهران و كشوري مشخص شوند.

برهمين اساس طي ارزيابي جامع گروه خودروسازي سايپا امسال در سومين همايش نمايندگي هاي مجاز سايپا 36 نمايندگي به عنوان نماينده برتر شهرستان، 31 نمايندگي به عنوان نماينده برتر مراكز استان ها، 10 نماينده برتر تهران و 8 نماينده ممتاز كشوري و در مجموع 85 نماينده برتر و ممتاز معرفي شدند.

گفتني است، به طور تقريبي در ارزيابي سال 90، 50 درصد از نمايندگي ها موفق به كسب رتبه برتر يا ممتاز در دو سال متوالي 89 و 90 شده اند و همچنين در رويكرد جديد ارزيابي نمايندگان در سال جاري به عنوان نمايندگي هاي برتر انتخاب شدند كه علاوه بر توجه به حوزه هاي فروش و خدمات به حوزه هاي بازرگاني قطعات، پذيرش وارانتي و كسب و كارهاي نوين توجه ويژه اي داشته اند.

لازم به ذكر است، در سال جديد نمايندگاني موفق به كسب رتبه برتر و ممتاز مي شوند كه رويكرد فعاليت خود را تغيير داده و در جهت كسب و كار نوين تلاش كنند به نحوي كه در هر سه حوزه خودرو، قطعه و خدمات توفيق داشته باشند./عب




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار