مدیرعامل شركت برق منطقه ای سمنان از تبدیل این استان به شاهراه انتقال انرژی خبر داد و گفت: با بهره برداری از نیروگاههای سیكل تركیبی سمنان و شاهرود این استان در زمره تولیدكنندگان برق نیز قرار می گیرد

 

به گزارش خبرنگا باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'حسن مسلمی' روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران با هدف تشریح پروژه های مهر ماندگار صنعت آب و برق این استان گفت: توسعه خطوط انقال 400 كیلوولت در این استان و اتصال این استان به نیروگاههای برق در استانهای خراسان رضوی، مازندران و تهران، سمنان نقش مهمی در پایداری شبكه ایجاد كرده است و به عنوان شاهراه انتقال انرژی عمل می كند.

وی با اشاره به ساخت دو نیروگاه سیكل تركیبی در سمنان و شاهرود گفت: بخش گازی این نیروگاهها وارد مدار شده و با اتمام مراحل ساخت آماده افتتاح توسط مقامات كشوری است.

مسلمی با بیان اینكه هر یك از این نیروگاهها دارای دو واحد گازی هر یك با ظرفیت 162 مگاوات و یك واحد تركیبی بخار است گفت: برای نیروگاه سمنان تاكنون دو هزار و 320 میلیارد ریال و برای شاهرود دو هزار و 240 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شركت برق منطقه ای سمنان گفت : با گذشت مدتی و ایجاد ثبات لازم در تولید انرژی توسط واحدهای گازی مرحله تركیبی این نیروگاه نیز ایجاد و راه اندازی می شود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.