نائب رئيس خانه معدن گفت: براي کنترل نقدينگي و تورم دولت بايد در امور زيربنايي و زيرساخت هاي توليدي از جمله ايجاد پنجره واحد سرمايه گذاري بيشتري انجام دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا بهرامن امروز در نشست مديريت نقدينگي اظهار داشت: با افزايش نرخ ارز و کاهش سود واردات فرصتي مناسب براي توليدکنندگان فراهم شده که در يک بازار متعادل و رها از انبوه جنس هاي وارداتي فعاليت خود را توسعه دهند.

وي ادامه داد: در اين شرايط بايد هرچه بيشتر از توليد داخل حمايت شده و نقدينگي موجود در جامعه به سمت گردش مالي واحدهاي توليدي هدايت شود.

نائب رئيس خانه معدن تاکيد کرد: در چنين شرايطي بايد فضاي جامعه طوري فراهم شود که توليد امري مقدس در نظر افراد جلوه کند و توليدکننده اي که ايجاد ثروت کرده فردي جهادگر محسوب شود.

بهرامن اظهار داشت: دولت نمي تواند با فروش طلا و ارز، تورم موجود در جامعه را مهار کند و بايد از فرصت گران شدن ارز و کاهش ميزان واردات در راستاي توسعه توليد و سرمايه گذاري در صنعت بهره گرفت.

وي ادامه داد: دولت بايد در چنين شرايطي سرمايه گذاري زيربنايي براي فراهم شدن زيرساخت هاي توليد انجام شود که نمونه آن ايجاد پنجره واحد در جهت تسهيل امور کسب و کار محسوب مي شود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار