نايب رئيس خانه معدن ايران با استقبال از فراخوان وزارت صنعت، معدن و تجارت براي دريافت نظر كارشناسان بخش معدن، گفت: استراتژي معدن با نظر كارشناسان و متخصصان معدني پالايش مي شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران (شاتا) ،محمدرضا بهرامن با بيان اينكه نخستين بار است كه يك سند راهبردي پيش از اين كه نهايي شود به دست كارشناسان بخش تخصصي خود مي‌رسد و تمامي ذينفعان آن حق اظهار نظر پيدا مي‌كنند، افزود: كارشناسان و صاحبنظران بسياري در كشور وجود دارند كه نظر آنها مي‌تواند استراتژي معدن را پربار تر کند  و در نهايت به توسعه بخش معدن كشور كمك مي كنند.

وي هشدار داد: ممكن است برخي نظرها نه تنها همسو با اهداف كلان بخش معدن نباشد، بلكه ممكن است در تضاد با برخي اهداف بلند مدت اين حوزه نيز باشد. از همين رو بايد ضمن دريافت تمامي نظرها ، آنها را در جلسات كارشناسي با حضور گروه تدوين ، بررسي كرده و در صورت صلاحديد در سند استراتژي اعمال كنيم.

بهرامن با بيان اينكه استراتژي معدن تاكنون بارها مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفته است ، تصريح كرد: از زمان تدوين استراتژي تاكنون بسياري از نقاط ضعف استراتژي معدن در جلسات مطرح شده و پس از دريافت نظرها براي اصلاح آن اقدام شده است.

وي با اشاره به اينكه سند استراتژي معدني حاصل سال‌ها كار كاشناسي و تخصصي بوده ‌است ، گفت : دستكم 10 هزار صفحه سند پشتيبان براي استراتژي معدن تدوين شده كه خروجي آن همين نسخه مديريتي است. از همين رو نگاه به اين سند به هيچ وجه نبايد به صورت عام باشد و فقط بايد به صورت كارشناسي به اين موضوع توجه كنيم./عب
برچسب ها: معدن ، استراتژی ، پالایش ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار