رئيس فدراسيون قايقراني گفت: نامه اي از تعليق فدراسيون قايقراني وجود ندارد و اگر تعليق مي شديم به مسابقات جوانان آسيا در چين نمي رفتيم.

محمد شروين اسبقيان به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: براي حضور پر قدرت در مسابقات آسيايي اينچون كره شمالي مسابقات قهرماني كشور  را برگزار كرديم تا نفرات برتر به تيم ملي قايقراني  راه پيدا كنند از اين رو كميته فني فدراسيون نيز در دو بخش آقايان و بانوان نفرات را انتخاب كرده تا در اردوهاي تيم ملي حضور داشته باشند.

وي ادامه داد:  از سوي وزارت ورزش و جوانان  برنامه هاي مقرر شده است تا استعداد هاي قايقراني با انتخاب  در تيم ملي براي مسابقات آينده و المپيك  ريو دو ژانيرو برزيل از حالا آماده شوند.

اسبقيان در مورد تعليق فدراسيون  قايقراني  خاطر نشان كرد:  در رابطه با تعليق فدراسيون قايقراني هنوز هيچ نامه اي  از سوي فدراسيون  جهاني به دست ما نرسيده است و اصلا چنين  نامه اي وجود ندارد ولي براي پيشرفت و سهولت كارهاي روئينگ تعامل زيادي با وزارت ورزش داشتيم تا با پيگيري مشكلات در اين رشته نيز برطرف شود.
 
وي ادامه داد:  اگر تعليقي فدراسيون را تهديد مي كرد تيم ملي جوانان دختران و پسران ما به مسابقات چين اعزدام نمي شد.
 اسبقيان در مورد مسابقات  آسيايي جوانان در چين اضافه كرد: تيم ملي جوانان به تيم اعزام شد كادر فني نيز در اجلاس ساليانه شركت كرد.  تيم ملي جوانان  موفقيت خوبي در اين مسابقات  بدست آورد كه بايد در  رقابت هاي آينده ما در اين رده  به مدال  طلا نيز  دست پيدا كنيم.

رئيس جديد فدراسيون  قايقراني در مورد تعليق  آكادمي گفت:  من هيژ گاه آكادمي  قايقراني راتعطيل نكردم اين سوال پيش  مي آيد كه آكادمي  كي شروع به كار خود كرد؟ كي و چرا تعيطيل شد؟ خود مسولان قبل  آكادمي  خودشان رفتندو آن را تعطیل کردند!

وی ادامه داد: آکادمی در مدتی فعال بود بازده و عملکردش چه بوده است؟ هر چه سعی کردیم که فعالیتی از این آکادمی پیدا کنیم چیزی را برای پیشرفت پیدا نکردیم.

استقبال در مورد تأسیس آکادمی جدید تأکید کرد: آکادمی باید علمی و عملی باشد از این رو با جلساتی که وزارت ورزش و جوانان و شخص حمید سجادی معاون وزارتخانه داشتیم سعی داریم تا برای رشته قایقرانی یک آکادمی علمی، آموزشی و پژوهشی دایر کنیم که استعدادهای فراوانی را به قایقرانی تزریق کنیم.

وی ادامه داد: برای فعال تر کردن آکادمی قایقرانی خانم شقاقی که در ضمن تحصیلات عالیه دارند را به عنوان مسئول آکادمی انتخاب کرده ایم، وی دنبال کارهای مقدماتی هستند تا در آینده بیشترین و بهترین بازدهی را در آکادمی قایقرانی جدید داشته باشیم.

اسبقیان اضافه کرد: برای هرچه فعال تر کردن فدراسیون قایقرانی و آکادمی قایقرانی دنبال ارائه عناوین بزرگ و دهان پر کن نیستیم و تنها دنبال بازدهی، بحث علمی و عملیاتی شدن آکادمی هستیم.

وی در مورد حضور مجدد آرزو معتمدی گفت: برای بازگشت آرزو و معتمدی به تیم ملی با پدر و مادر این ورزشکار تماس داشتیم که هر دو به فدراسیون آمدند و صحبت ها خوبی با آنها داشتیم.

اسبقیان در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی پدر و مادر و خود خانم معتمدی سعی داریم تا این استعداد قایقرانی هرچه زودتر در تیم ملی حضور فعال داشته باشند./مح
برچسب ها: رئیس ، فدراسیون ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار