توهین به مقدسات اسلامی حاکی از ترس دشمنان از عظمت و منطق اسلام و ناتوانی در مقابله با گسترش روز افزون و محبوبیت بالای آن است که آنها را به این گونه کارها وا می دارد.

 


 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد آیت الله رجبعلی رضازاده استاد خارج فقه و اصول مشهد با اشاره به این که فساد غرب مانع دریافت حقیقت دین اسلام شده است، گفت: وقتی افرادی در غرب به سوی همجنس گرایی متمایل هستند و یا ازدواج با حیوانات را می پسندند، اعمال زشتی همچون اهانت ساحت پیامبر اکرم(ص) از آنان بعید نیست.

 

وی گفت: امروز در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه خراسان در مدرسه عالی نواب، پیرامون اهانت کثیف به ساحت پاک نبی مکرم اسلام گفت: چنین جسارتی از سوی این افراد ناپاک دور از انتظار نیست، چون از اسلام و عظمت آن که روز افزون است می‌ترسند.

 

آیت الله رضازاده بیان کرد: در کشورهای اروپایی معمولا اسم مادر در شناسنامه کودک نوشته می شود و اسم پدر درج نمی شود چون از واقعیت اطلاع ندارند و در صورتی اسم پدر در آن وارد می شود که دو نفر بر این امر شهادت دهند. بنابر این از چنین افرادی که چنان سابقه ای دارند و به سوی همجنس گرایی متمایل هستند و یا ازدواج با حیوانات را می پسندند، اینچنین اعمال زشتی بعید نیست.

 

استاد خارج فقه واصول حوزه علمیه خراسان گفت: توهین به مقدسات اسلامی حاکی از ترس آنها از عظمت و منطق اسلام و ناتوانی در مقابله با گسترش روز افزون و محبوبیت بالای آن است که آنها را به این گونه کارها وا می دارد.

 

وی افزود: عظمت دین اسلام آنها را به ترس و وحشت انداخته و به زودی اسلام در تمام اروپا فراگیر می شود و این ترس هم از مطالب دقیق و وجدانی و منطقی اسلام است که آنها قصد مقابله با آن را دارند. در دنیا پیدا نمی شود آدم منصفی که چند آیه قرآن بر او بخوانید و او تحت تأثیر قرار نگیرد.

 

آیت الله رضازاده گفت: همه این فشارها و توهین ها تنها علیه اسلام است با وجود ادیان مختلف، همه هجمه‌ها به این دین صورت می‌گیرد چون دیگر ادیان منافع آنها را به خطر نمی‌اندازد و روشنگری در افراد بشر ایجاد نمی‌کند به سبب منطق اسلام و فراگیر شدن آن بساط ظلم و جور آنها را برپیده می شود و مردم از گرد آنها پراکنده و به این سمت متمایل می شوند.

 

وی در ادامه افزود: دم از حقوق بشر می زنند ولی رفتار آنها کاملا ضد بشری است. خود را پرچمدار حقوق بشر می دانند و با این بهانه به دیگر کشورها ظلم می‌کنند؛ اما تمامی رفتار و اعمال آنها خلاف واقع و گفته آنها است در حمله ای که به عراق کردند عده زیادی ناقص الخلقه متولد شدن که در اثر استفاده از سلاح های ضدبشری و غیر قانونی بود.

 

آیت الله رضازاده با اشاره به برخی افراد جامعه به خصوص جوانان، از غرب‌زدگی و استفاده از کروات یا پاپیون و تشبیه اعمال و رفتار آنها به غربی ها انتقاد کرد.

 

وی ادامه داد: هندی ها و پاکستانی ها در همه جا از لباس ملی خود استفاده می‌کنند و ملیت و تمدن خویش را به نمایش می گذارند؛ اما در کشور با این فرهنگ متمدن اسلامی و شیعی و این همه سال تمدن و سابقه تاریخی، باز برخی به دنبال تقلید از همین افراد ناپاک غربی هستند./س

بهبودی

برچسب ها: اهانت ، پیامبر ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.