دانشجو نمی تواند از مسائلی که در کشور می گذرد مبرا باشد، البته باید آگاهی های صحیح در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ ملا باشی، معاون دانشجویی وزیر علوم صبح امروز در پنجاه و یکمین گرد همایی معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور که در وزارت علوم برگزار شد طی سخنرانی گفت: وقتی گفته می شود معاونت فرهنگی دانشجویی همه افق ها به سمت دانشجو ها منتهی می شود در صورتی که دانشگاهیان سمنبل پیشرفت  هستند.

وی افزود: هر معاون فرهنگی که تنها برای دانشجو در دانشگاه ها فعالیت دارد برنامه او کامل نیست بلکه برنامه هر معاون باید به سمت تمامی دانشگاهیان پیش برود و آن وقت است که می توانیم مطمئن باشیم مسائل دانشگاهیان به راحتی پیش می رود.

ملا باشی تصریح کرد: کاری نباید برای یک معاون دانشجویی مطرح شود و معاونت فرهنگی از آن اظهار بی اطلاعی کند.چنانچه یک اتاق فکری زیر نظر معاونت پشتیبانی وزارت علوم تشکیل شده که در آن برنامه تمامی روسا تهیه شده است.

 وی خاطر نشان کرد: آخرین نکته ای که به آن اشاره می کنم این است که دانشجو نمی تواند از مسائلی که در کشور می گذرد مبرا باشد البته اگر به دانشجویان آگاهی  کامل صحیح داده شود چنانچه در تمامی موارد در صف اول قرار داشته اند در اقتصاد مقاومتی نیز در صف اول قرار می گیرند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار