فرمانده سپاه دشتی گفت: بیش از 100 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در هفته دفاع مقدس توسط سپاه دشتی برگزار می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مراد کاظمی صبح امروز در کارگاه توجیهی شجره طیبه صالحین سپاه دشتی گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه تشکیل و اجرای حلقه‌های شجره طیبه صالحین است.

فرمانده سپاه دشتی افزود: عشق، محبت، صفا و صمیمیت یکی از اهداف حلقه‌های شجره طیبه صالحین در بین آحاد شرکت کننده در این حلقه‌هاست.

وی فیلم اهانت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و خواستار محاکمه عاملین این فیلم شد.

کاظمی یادآور شد: اگر با کشیش مرتد که به قرآن کتاب آسمانی مسلمانان توهین و آن را آتش زد برخورد صورت می‌گرفت امروز شاهد بی‌احترامی به پیامبر اکرم(ص) نبودیم.

وی به برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتی اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از 100 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی  و ورزشی توسط سپاه دشتی برگزار می‌شود.

مسئول طرح صالحین سپاه دشتی نیز گفت: امروز یکی از اولویت‌های سپاه تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین است.

حجت‌الاسلام صابر حاجی‌زاده افزود: مربیان شجره طیبه صالحین که در بین حلقه‌های صالحین سخنی می‌گویند باید خود به آن عمل کنند زیرا باعث جذب و صید دل جوانان خواهد شد و بر همین اساس مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، باید به دقت نسبت به مسائل و خاطرات الهام‌بخش تامل کنند و از آن درس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در جریان انقلاب اسلامی، الگوی تمام عیار یک طرح تربیتی بزرگ را در ایران اسلامی خلق کرد و در معرض دید جهانیان قرار داد.

حاجی‌زاده افزود: حضرت امام(ره) اول خود را به تقوا، علم، ایمان و عمل مجهز کرد و سپس به بستر‌سازی برای تحقق انقلاب در سطح کشور پرداخت و باعث بصیرت‌دهی، هدایت، نصیحت و روشنگری امت اسلامی شد.

وی ضمن محکوم کردن ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) یادآور شد: تمام این توطئه‌ها توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی و اجرا می‌شود و نشان دهنده ناتوانی، ذلت و خواری استکبار در مقابل اسلام است.

حاجی‌زاده گفت: استکبار جهانی بداند هر آتشی که علیه مسلمانان به پا می‌کند دامن خودش را خواهد گرفت و این آتشی که افروخته تا محور صهیونیسم پیش خواهد رفت./ج1

برچسب ها: بوشهر ، سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.