امام جمعه بجنورد گفت: اهانت به پیامبر (ص) مسلمان جهان را بیش از پیش علیه دشمنان اسلام متحد کرده است.

 به گزارش خبرنگار با شگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابولقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، تقوی را حرکت بسوی کمالات دانست وافزود: تقوی انسان را به درجات والای انسانی نزدیک می کند.

وی با محکوم کردن اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام ایشان را آئینه تمام نمای جلال وجمال خداوند دانست وگفت: پیامبر آنچه می گوید وعمل می کند حقیقت دین واعتقاد به پیامبر اسلام یعنی اعتقاد به تمام پیامبران و پیروی ازایشان پیروری از خداوند است.

وی گفت: کسانی که ره رو پیامبر گرامی اسلام باشند سعادت دنیا وآخرت نسیب آنان می شود.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره عزاداری مردم در شهادت امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: عزاداری در شهادت امامان و شادی در مناسب های شاد نشانه شعیع بودن ما است وباید در شهاد تها سر در همه ادارات و میادین شهررا با نصب پارچه سیاه ، سیاه پوش کنیم و در مناسبت های ملی و مذهبی با نصب پرچم جمهوری اسلامی ارادت خود را به امامان واسلام نشان دهیم .

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی از بازاریان وفروشندگان خواست تا در شرایط کنونی کشوراز اختکاروگرانفروشی دوری کنند و با سود متعاوف و قیمت مناسب مردم وکشور را یاری کنند.

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) خطاب به زنان ودختران جوان گفت: زنلن ودختران ما از حضرت فاطمه و حضرت معصومه فاصله گرفته اند وباید با الگو قرار دادن این عزیران گوهر وجود عفت وحجاب خود را از خطر دشمنان حفظ کنند.

بعد از نماز جمعه نمازگزار ان با راهپیمایی و شعار مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل انزجار خود را از اقدام دشمن علیه پیامبراسلام اعلام کردند./س

برچسب ها: محکوم ، اهانت ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.