هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مساوی با لبنان در بیروت، نتیجه بدی براي تیم ملی ما نخواهد بود.

پژمان جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط ما در جدول مقدماتی جام جهانی زیاد بد نیست و می توان گفت شرایط خوبی داریم مساوی در خانه لبنان برای ما نتیجه بدی نیست اما سطح فوتبال ما خیلی بالاتر از لبنان است و تیم دوم ما هم باید لبنان را ببرد.

وی افزود: لبنان در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و توان این را داریم که در بیروت مقابل آنها برنده شویم البته در حال حاضر چند بازیکن ما در مرز آمادگی مطلوب نیستند اما با یک بازی هوشمندانه و حساب شده می توانیم لبنان را شکست دهیم.

او در ادامه گفت: کی روش آنقدر تجربه دارد که چه طور تیم ملی را هدایت کند تا نتیجه دلخواهش را در اختیار حریف بگیرد اما مشکل تیم ملی ما این است که اواخر بازی رسمی نداشته و محک جدی نخورده است در بازی های دوستانه هم تمرکز کی روش روی امتحان بازیکنان جدید ایرانی_اروپایی بوده است.

هافبک سابق تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان داخلی بیشتر می توانند به تیم ملی کمک کنند چراکه حساسیت کار را خوب می دانند و کی روش از بازیکنان ایرانی_اروپایی باید بعداً استفاده کند چون بازی در تیم های باشگاهی بلژیک و اتریش دلیل قانع کننده ای برای بازی در تیم ملی نیست و بچه های ما اگر امکانات آنها را داشتند خیلی بهتر کار می کردند.

جمشیدی گفت: تمام بازی های مقدماتی برای ما حکم یک فینال را دارند اما در خانه حریف مساوی هم بد نیست چراکه در آزادی می توانیم حریفان را شکست دهیم مقابل لبنان نباید دفاع کنیم و باید مسلط به توپ و میدان باشیم و اجازه ندهیم حریف از ضد حملات استفاده کند./ق

برچسب ها: جمشیدی ، هافبک ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار