معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) گفت: تعطيلي سفارت کانادا، تحريم‌هاي مجدد و مانور خاورميانه از قطعات پازلي هستند که شکست پروژه ايران‌هراسي و حذف محوريت ايران در جهان کنوني را تکميل مي‌کنند.

مصطفي حضوري معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري مانور خاورميانه در خليج فارس با حضور آمريکا اظهار داشت: صف‌آرايي دشمنان مقابل ايران به دليل شرايط حساس منطقه، برگزاري موفقيت‌آميز اجلاس جنبش عدم تعهد و  سياست‌هاي ضد استکباري ايران است.
 
وي با اشاره به سخنان قاطع مقام معظم رهبري در اجلاس سران در تهران و شکست غرب گفت: تعطيلي سفارت کانادا، تحريم‌هاي مجدد و مانور خاورميانه از قطعات پازلي هستند که پروژه ايران هراسي و حذف محوريت ايران در جهان کنوني را تکميل مي‌کند.
 
حضوري با تاکيد بر اينکه غرب به دنبال ايجاد يک کمربند فشار بر ايران است تصريح کرد: آمريکا با جلوگيري از فروش نفت، تحريم‌هاي به ظاهر فلج کننده اقتصادايران و فشارهاي ديپلماتيکي در صدد حذف و انحراف اذهان عمومي از کشور صلح‌طلبي به نام ايران هستند.  
 
وي با اشاره به صف‌آرايي دشمنان مقابل ايران بيان کرد: ايران مقابل هرگونه تهديدي ايستادگي کرده نه تنها در منطقه خليج فارس بلکه در مرزهاي لبنان و سوريه نيز از اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع مي‌کند.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در پايان با توجه به توانمندي‌هاي بسيار بالاي نظام جمهوري اسلامي در مسائل امنيتي و دفاعي، خاطر نشان کرد: هجمه و حملات صورت گرفته هيچ‌گونه تهديدي عليه ايران محسوب نشده و کشور ايران مقابل هرگونه تهديدات و حملات ايستادگي خواهد کرد.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: مانور ، خاورمیانه ، کانادا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار