دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: جمهوري اسلامي ايران بنيانگذار و پرچمدار مقاومت عادلانه، مشروع و انقلابي است‌؛ ما که بنيانگذار اين مقاومت جديد انساني در مقابل ظلم و ستم بوده‌ايم، موظف هستيم تا اين پرچمداري را حفظ كنيم.

محسن رضايي در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران‌ درباره تاکيدات مقام معظم رهبري در اجلاس غيرمتعهدها بر مقاومت اسلامي اظهار داشت: يکي از پيام‌هاي مهم انقلاب اسلامي در ايران، مقاومت عادلانه و ايستادگي در مقابل ظلم و تجاوز به کشورها و مبارزه با پايمال کردن حقوق انسان‌ها است و پرچمداري اين مقاومت جديد از ايران شروع شد و سپس به لبنان، عراق و ساير کشورهاي جهان صادر شد.

وي درباره وظايف ملت و دولت ايران براي حمايت از مقاومت اسلامي تصريح کرد: ما که بنيانگذار اين مقاومت جديد انساني در مقابل ظلم و ستم بوده‌ايم، موظف هستيم تا اين پرچمداري را حفظ کرده و به مقاومت کمک کنيم‌ ضمن اينکه مقاومت بايد به‌صورت مشروع و انساني در چارچوب قوانين و ضوابط عادلانه‌اي صورت گيرد.

رضايي افزود: بنيانگذار مقاومت عادلانه و انقلابي، جمهوري اسلامي ايران است لذا تاکيدات مقام معظم رهبري بر اساس حفظ اين اصل مهم انقلاب بوده تا از کشورهايي که مقاومت مي‌کنند، حمايت کنيم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره آينده روابط ايران و مصر گفت: اين رابطه را کاملا مثبت مي‌دانم؛ مصر کشور بسيار بزرگي است و ما بايد به آن حق بدهيم که افکار و موضع گيري‌هاي خودش را داشته باشد حتي اگر با ما هماهنگ نباشد.

وي اظهار داشت: روند مصر، روندي به سوي استقلال است و جمهوري اسلامي ايران از اين بابت بسيار خوشحال بوده‌ لذا رابطه دو کشور به سوي آينده‌اي روشن پيش مي‌رود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: رضایی ، ایران ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار