نمایندگان جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، در نشست سه روزه اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، در شهرکرد، جوانان آزاده جهان را حامیان بزرگ فلسطین مظلوم دانستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد : نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در جمهوری اسلامی ایران گفت: فلسطین، آیه و نشانه ای است كه از آن در قرآن یاد شده، و فلسطین، نماد یاری رساندن به مستضعفین است.

دكتر خالد قدومی، در آیین گشایش نشست اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری در شهركرد، افزود: جهان اسلام، با وحدت خویش، می تواند پشتیبان بیت المقدس باشد.

وی تصریح كرد: مردم فلسطین با وجود ملت های اسلامی، احساس تنهایی نمی كنند و در برابر دشمن صهیونیستی متحد می باشند.

قدومی گفت: همه ملت های اسلامی باید با رژیم صهیونیستی مقابله كنند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران نیز گفت: جوانان، رهبران آینده كشورها می باشند و این جوانان آزاده حامیان بزرگ مردم فلسطین هستند.

ناصر ابو شریف افزود: مسلمانان با اتحاد خویش می توانند بر دشمن صهیونیستی پیروز شوند.

به گفته وی؛ استقامت و پایداری مردم باعث پیروزی شده و مساله فلسطین در بیداری اسلامی كشورهای جهان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نشست اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، به مدت سه روز و با حضور 150 نفر از با حضور اعضای فعال داخلی و خارجی 30 كشور، از پنج قاره جهان، در شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری، در حال برگزاریست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.