امام موسی صدر در کمک به فلسطین وپیروزی مقاومت نقش اساسی ومهمی را ایفا کردومقاومت ملت فلسطین نیاز به تقویت همه‌جانبه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رئیس جنبش امل لحظاتی پیش در سومین کنفرانس و جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: امام موسی صدر خواهان تشکیل جامعه‌ای پر قدرت در تمام ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره بود و این همان راهی است که ما باید به آن برسیم. وی با بیان اینکه مقاومت تنها جنبه نظامی ندارد، افزود: دشمنی‌هایی که تاکنون با ایران، سوریه و فلسطین انجام شده است به دلیل آن است که دشمنان می‌خواهند خاورمیانه جدیدی در منطقه ایجاد کنند، بنابراین اکنون شرایط بسیار حساسی را برای شکست دادن این طرح در پیش داریم.

رئیس جنبش امل با بیان اینکه نقش امام موسی صدر در کمک به فلسطین و پیروزی مقاومت بی‌بدیل است، تاکید کرد: امروز ما به کمک فرامین دین اسلام قادر هستیم تمام قوای مخالفان را در هم بشکنیم.

وی اضافه کرد: امروز این کنگره در شرایط سخت و پیچیده‌ای برگزار می‌شود که شدیدترین حملات دشمنان به سوریه، ایران و لبنان را شاهد هستیم و بر ما لازم است که در کنار دولت سوریه باقی بمانیم که این نیز نوعی مقاومت در راه اسلام و حنایت از کشور مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

گفتنی است: سومین کنفرانس مقاومت اسلامی با حضور مقامات کشورهای اسلامی و مقامات عالی رتبه نظام به میزبانی اصفهان امروز در حال برگزاری است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.