مقاومت لبنان در برابر اسرائیل و استکبار جهانی قدرت ملت لبنان را به رخ دشمنان و اسرائیل کشید .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان فرستاده ویژه دبیر کل حزب الله لبنان (سید حسن نصر الله ) در سومین کنفرانس مقاومت اسلامی در شهر اصفهان اظهار داشت : مقاومت اسلامی با توکل به خدا و پایدار به آرمان ها و اهداف خود می باشد و تا زمان باز پس گیری کامل سرزمینمان سرسختانه مقاومت کرده و در صحنه خواهد بود.

فرستاده شیخ حسن نصر الله ادامه داد :مقاومت یعنی حق در برابر باطل ، ایستادگی در برابر غرب ، آزادی در برابر حصارت و.. است و مقاومت لبنان قدرت ملت را به استکباران نشان داد.

وی افزود : دشمن صهیونیست از شکست در برابر مقاومت هراسناک است و تنها راه نجات لبنان از بند فشار مقاومت در برابر زورگویی های اسرائیل و غرب است .

فرستاده ویژه دبیر کل حزب الله تصریح کرد : مقاومت لبنان با صلابت و با قدرت در برابر اسرائیل ایستاده است و فکر ایجاد خاورمیانه جدید آمریکا هیچگاه با وجود مقاومت لبنان عملی نخواهد شد.

معاون شیخ حسن نصرالله گفت: عزت و ارج نهادن به مقاومت اسلامی نه تنها دشمن را مأیوس و نا امید خواهد کرد بلکه از تمام چالش های قومی و مذهبی در کشور های اسلامی جلوگیری می کند .

گفتنی است سومین اجلاس مقاومت اسلامی با حضور مقامات عالی رتبه نظام و مهمانان و.یژه از کشور های اسلامی روز چهار شنبه به میزبانی اصفهان برگزار شد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.