كامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوري اين هفته جهت پاسخگويي به تعدادي از نمايندگان ميهمان کميسيون آموزش مجلس خواهد بود.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران نشست روز یکشنبه (۱۹ شهریور) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به بررسی آخرین اخبار و تحولات، استماع گزارش نشست اعضای کمیسیون با مسئولان وزارت آموزش و پرورش درخصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و استماع گزارش بازدید اعضای کمیسیون از سایت انرژی هسته‌ای نطنزاختصاص دارد.

همچنین در این نشست، طرح اصلاح ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی اصلاحی مصوب ۱۳۸۹ ، طرح یک فوریتی مدیریت خدمات کشوری و پیشنهاد اصلاح عنوان کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در جلسه روز دوشنبه (۲۰ شهریور) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست فوق‌العاده هیأت‌رئیسه کمیسیون درخصوص‌جمع‌بندی اولویت‌های کاری کارگروهها و نشست هیأت رئیسه کمیسیون برگزار می‌شود.

در نشست روز سه‌شنبه (۲۱ شهریور) نیز کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سؤال ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می‌یابد.

استماع گزارش عملکرد بنیاد ملی نخبگان و صندوق نوآوری و شکوفایی و ادامه بررسی طرح یک فوریتی مدیریت خدمات کشوری دیگر دستور کار این کمیسیون در روز سه‌شنبه است.


گفتنی است در روز دوشنبه‌ (۲۰ شهریور) کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری،علوم انسانی و اسلامی‌شدن دانشگاهها، آموزشهای مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی به بررسی و جمع‌بندی اولویت‌های کاری می‌پردازند.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: کمیسیون ، آموزش ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار