عضو هيئت رئيسه کميسيون ‌آموزش و تحقيقات ‌مجلس با تاكيد بر عزم راسخ مجلس براي رسيدگي به پرونده دانشگاه آزاد از انتخاب اعضاي گروه تحقيق و تفحص پس از پايان تعطيلات بهارستان خبر داد.

حجت‌الاسلام عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد همچنان در دستور کار کميسيون ‌آموزش و تحقيقات قرار دارد، گفت: اعضاي گروه تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد هنوز مشخص نشده و انتخاب آنان پس از پايان تعطيلات مجلس صورت مي‌گيرد.

وي در ادامه تصريح کرد:‌ به شکايات واصله از دانشگاه آزاد با جديت تمام رسيدگي مي‌شود اما در حال حاضر كميسيون آموزش مجلس بايد تمامي اطلاعات و گزارشات مورد نياز را جمع آوري و سپس نظر خود را مطرح كند.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس خاطرنشان کرد: مجلس عزم خود را براي رسيدگي به اين پرونده جزم کرده تا وظيفه نظارتي خود را به درستي انجام دهد.
 
گفتني است تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد شامل استفاده از امكانات و اموال دانشگاه در امور جزئي و سياسي، بررسي ارتباط اين دانشگاه با جايگاه‌هاي حقوقي جهت استفاده از رانت ارتباطات و بررسی ارتباط برخی مدیران دانشگاه با شرکت‌های خصوصی و حیف و میل بیت‌المال در سایه این ارتباطات است.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: سلیمی ، تحقیق ، تفحص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
غفاری
۱۵:۳۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
ای بابا این بهارستان که همیشه تعطیل است . این نمایندگان پس کی مرخصی میگیرند و می آیند سر کار!
آخرین اخبار