سخنگوي كميسيون اجتماعي از احتمال موكول شدن طرح تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي به مجلس نهم شوراي اسلامي خبر داد.

سيد جواد زماني نماينده مردم سنقر، كنگاور،بيستون، هرسين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از احتمال موكول شدن طرح تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي به مجلس نهم خبر داد و گفت: عدم استفاده بهينه از منابع تامين اجتماعي،‌ مطلوب نبودن سرمايه گذاري شركت‌هاي تابعه، سود ده‌ نبودن برخي از شركت‌ها و ورشكستگي‌ آنها، طرح تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي را كليد زد كه چالش‌هاي پيش رو مانع از بررسي اين طرح شده است.

سخنگوي كميسيون اجتماعي با اشاره به علت عدم اتمام بررسي اين طرح گفت: وجود اختلافاتي درکميته‌هاي تابعه كميسيون اجتماعي باعث ايجاد وقفه‌اي يكساله در ارسال اين طرح به صحن بود كه اين تاخير نيز تخلف محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به زمان ارسال طرح تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي به صحن علني مجلس گفت:‌ بعيد مي‌دانم اين طرح بتواند در عمر كوتاه باقيمانده مجلس هشتم بررسي و به اتمام برسد لذا به احتمال زياد به مجلس نهم موكول خواهد شد.

شایان ذکر است که مرداد ماه سال 89 پس از كش و قوس‌هاي فراوان و انتقادات نمايندگان مجلس به عملكرد سازمان تامين اجتماعي و قانع نشدن نمايندگان از سوي مسئولان مربوطه تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي و شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي كليدخورد. /س3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار