مسئول واحد سياسي دانشگاه شهيد رجايي گفت:‌ تشکل‌هاي دانشجويي، مخالف اين حرکت سريع وزارت علوم در قبال تفکيک جنسيتي هستند چرا که اين کار بايد پروسه زماني لازم خود را طي کند تا به مرحله اجرا در آيد، لذا ما از مجلس براي احضار وزير علوم در کميسيون آموزش حمايت مي‌کنيم.

محمد مختاري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه در دفترچه امسال تفکيک جنسيتي در برخي دانشگاه‌ها اعمال شده است، اظهار داشت: يکي از نشانه‌هاي اسلامي شدن دانشگاه‌ها تفکيک جنسيتي است که اين امر مي‌تواند به سالم شدن محيط دانشگاه‌ها کمک کند.

مسئول واحد سياسي دانشگاه شهيد رجايي يادآور شد: براي تفکيک جنسيتي ابتدا زير ساخت‌هاي لازم بايد مهيا شود و در اين مورد مسئولين وزارت علوم بايد پاسخگو باشند چرا که از نظر قشر دانشگاهي هنوز اين زيرساخت‌ها مهيا نشده و این امر مي‌تواند ضربه شديدي به سيستم آموزش عالي کشور وارد کند.

اين فعال دانشجويي در پايان خاطرنشان کرد: جنبش‌ها و تشکل‌هاي دانشجويي، مخالف اين حرکت سريع وزارت علوم در قبال تفکيک جنسيتي هستند چرا که اين کار بايد پروسه زماني لازم خود را طي کند تا به مرحله اجرا در آيد، لذا ما از مجلس براي احضار وزير علوم در کميسيون آموزش حمايت مي‌کنيم.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: مجلس ، دانشجو ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار