كنفرانس فناوري اطلاعات و ارتباطات در صنعت نفت با هدف شناخت و ارزيابي دستاوردها و پيشرفت هاي فناوري اطلاعات و ارايه توانمندي هاي موجود امروز صبح فعاليت خود را شروع كرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات در دنياي امروز ضامن بقا و تداوم فعاليت هاي يك سازمان بوده و به صورت ويژه مي تواند در توسعه صنعت نفت و افزايش منافع حاصله در كليه مراحل زنجيره ارزش نفت تاثير به سزايي داشته باشد.

اين كنفرانس و نمايشگاه با توجه به اهداف كلان و سند چشم انداز، توسعه صنعت نفت در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات با هدف شناخت و ارزيابي دستاوردها و پيشرفت هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات، ارايه توانمندي هاي موجود و نيز بررسي چالش هاي فرآوري توسعه بهره گيري از اين فناوري برگزار مي گردد.

براساس اين گزارش، مديريت فاوا در نفت و گاز، پالايش و پتروشيمي، نفت فاوا در صنايع نفت و گاز، راهكارهاي عمومي در صنعت نفت، سامانه تخصصي فاوا در اين صنعت و سخت افزار و شبكه در نفت و گاز، پالايش و پتروشيمي از جمله محورهاي اصلي اين كنفرانس به شمار مي رود.

در اين كنفرانس ارايه مقالات علمي و تخصصي، ارايه تجارب و مطالعات مورد كاوي هاي سازماني، سمينارهاي آموزشي، نمايشگاه هاي تخصصي فناوري اطلاعات و ارتباطات، ميزگردهاي تخصصي فناوري اطلاعات وارتباطات از برنامه هاي اين كنفرانس است كه توسط مديران و اساتيد و كارشناسان داخلي و خارجي صورت مي گيرد.

همچنين تقويت جايگاه مديريت فاوا در صنايع نفت و ‌گاز، پالايش و پتروشيمي، اشتراك دانش و مهارت هاي تخصصي كارشناسان حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات صنعت نفت، ارايه توانمندي هاي موجود فناوري اطلاعات و ارتباطات در سازمان هاي ايراني، بررسي چالش ها و موانع فراروي، توسعه بهره گيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در سازمان ها، آشنايي با مزيت هاي اقتصادي، تجاري و رقابتي صنعت با به كارگيري دانش و فناوري هاي مبتني بر فاوا از اهداف كنفرانس و نمايشگاه صنعت نفت مي باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار