50سرمایه‌گذار خارجی برای حضور در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری گیلان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، استاندار گیلان ، از حضور قطعی 50 سرمایه‌گذار خارجی در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد و با اشاره به جایگاه ایران در جذب سرمایه‌گذار در منطقه گفت: برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در گیلان برای معرفی ظرفیت های بالای کشاورزی ، صنعتی ، اقتصادی ، تجاری ، فرهنگی و اجتماعی ،گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران بسیار مؤثر است.

سعادتی ،برلزوم اطلاع‌رسانی در استان‌های مختلف برای حضور سرمایه‌گذاران در همایش مذکور تاکید کرد و گفت:

370 طرح به همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در گیلان معرفی می شود که تعداد 100 طرح به ارزش 30 هزار میلیارد ریال تاکنون آماده شده و بهره‌برداری از آنها موجب اشتغالزایی مستقیم 5 هزار و 500 نفر می‌شود.

استاندار گیلان زمان برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری استان را 15 و 16 مهر ماه سال جاری در زیباکنار اعلام کرد و افزود: نمایشگاهای تخصصی طرح‌ها در کنار همایش مذکور دایر می‌شود و سرمایه گذاران داخلی وخارجی از توانمندی های گیلان دیدن می کنند.

وی شیلات، کشاورزی، صنایع تبدیلی در حوزه‌های برنج، چای و زیتون و همچنین توسعه منطقه آزاد انزلی، پروژه‌های فناوری‌های پیشرفته، صنایع نفت و گاز و گردشگری را از مواردی اعلام کرد که تاکنون 50 سرمایه‌گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند./ س

برچسب ها: سرمایه ، خارجی ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.