نفرات برتر اولین جشنواره ملی شهرنگار مشهد مشخص شدند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در اختتامیه این جشنواره ملی که با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، از نفرات برتر تقدیر شد.

در حوزه مطبوعات، رقابت در هفت بخش داوری شد که در بخش یادداشت هیات داوران کسی را حائز مقام‌های اول و دوم ندانست و یادداشت محدثه شوشتری با عنوان " کارنامه گروه ملی زیارت" مقام سوم را از آن خود کرد.

در بخش گزارش ندا علیزاده از خراسان با گزارش " دخمه‌هایی به جای اتاق، سهم زائران محروم" و علی محمدزاده از قدس با عنوان گزارش " نکات مجهول فعالیت الیت در مشهد" در رتبه اول جای گرفتند؛ همچنین گزارش‌های محبوبه فرامرزی از شهرآرا و فاطمه آستانی از شرق دوم و آثار فاطمه معتمدی‌نسب از قدس و نجمه کیشی از شهرآرا سوم شدند.

در بخش خبر مطبوعات نیز کسی حائز رتبه اول نشد، اما خبر " دستور شهردار برای لغو دریافت تعرفه‌های الیت" از محمد علی‌نژاد(خراسان) دوم شد و اخبار "پارک هویت مشهد در ..." از محمد ابراهیم فاروجی(اطلاعات) و " انعقاد قرارداد خط سه متروي مشهد در آينده نزديك" از عباس ثابتی‌راد(همشهری) در رتبه سوم قرار گرفتند.

در بخش تیتر مطبوعات نیز نفرات برتر امروز معرفی شدند و تیترهای "سکه برگشت!" از شورای تیتر روزنامه شهرآرا، "قدم زدن روی مرز شهروندی" از فرزانه فخریان(ایران) و "400 اتوبوس مشهد در پارکینگ وعده‌های دولت" از شورای تیتر روزنامه شهرآرا حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش مصاحبه حمید تقی آبادی و فاطمه شوشتری در جایگاه دوم قرار گرفتند و امید سلیمی نبی از روزنامه اعتماد سوم شد.

در بخش طنز مکتوب و تصویری محسن اسدی از شهرآرا اول و مجید محجور از بچه مشهد دوم شدند و حمیدرضا ناسخ از خراسان و علیرضا مختار جوزانی از بچه مشهد مشترکا سوم شدند.

در بخش عکس حوزه مطبوعات نیز هیات داوران کسی را برای رتبه اول انتخاب نکرد و حمید هاشمی از روزنامه قدس و میثم دهقانی از خراسان دوم و سوم شدند.

در رسانه‌های دیداری و شنیداری رقابت‌ها در دو بخش داوری شد که در بخش تولیدی "برنامه رادیویی زیر گنبد کبود" از مصطفی اعلمی(صدا و سیمای خراسان رضوی) اول شد و "مجموعه طنز آقای سیبچه" از علیرضا اسکندری(صدا و سیمای خراسان رضوی) در رتبه دوم قرار گرفت.

"مستند هویت" از محمد دستمالچیان(صدا و سیمای خراسان رضوی) و "گزارش تولیدی المنار" از جواد شکری حائز رتبه سوم بخش تولیدی حوزه دیداری و شنیداری شدند.

در بخش گزارش رسانه‌های دیدار و شنیداری "زندگی هوای پاک" مریم تکافی از صدا و سیمای خراسان رضوی، "گزارش از ایستگاه‌های دوچرخه" فرشید عبادی از صدا و سیمای خراسان رضوی و "عدسه الکوثر" مازیار مهاجر از شبکه الکوثر اول تا سوم شدند.

در بخش گزارش حوزه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری رسمی کسی رتبه اول را کسب نکرد و گزارش‌های " کوچه غربتا، جایی همین حوالی" از مجید خاکپور(ایسنا) و "فرار پروانه‌ها از آسمان سربی مشهد" از خبرگزاری مهر دوم و سوم شدند.

در بخش گزارش تصویری حوزه خبرگزاری‌ها نیز فردی حائز رتبه اول نشد و مهدی بلوریان با گزارش "سیل میدان امام حسین(ع)" دوم شد و گزارش‌های "المان‌های نوروزی" حسین حسین‌زاده(ایسنا) و "کارناوال گل" محمد زائرنیا(جام جم) به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین در بخش رسانه برتر روزنامه خراسان، صدا و سیما خراسان رضوی و روزنامه قدس اول تا سوم شدند و روزنامه همشهری به عنوان رسانه برتر ملی انتخاب شد.

در بخش ویژه با موضوعیت پایتخت معنوی ایران "برنامه رادیویی شهرنگاری مشهد" از الهام حسین‌زاده(رسانه‌های دیداری و شنیداری) و "گرافیک شهری پایتخت معنوی ایران، نیازمند طرحی نو" از یوسف بهروز(بخش مطبوعات) اول و دوم شدند.


برچسب ها: نفرات ، برتر ، اولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.