رئيس بنياد فرهنگي صبح غريب گفت: دشمن تمام تلاش خود را براي نابودي سنگر مقاومت بكار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله محمدحسين اختري در سومين جشنواره بين‌المللي مقاومت اسلامي گفت: بعد از پيروزي‌هاي افتخار آميز حزب‌الله لبنان و مقاومت ، بيداري اسلامي در منطقه آغاز شد و سرعت بسياري به خود گرفت.

وي در ادامه افزود: اولين دستاورد مقاومت اسلامي آزادسازي لبنان از دست صهيونيست‌ها بود و برخي از افراد و کساني که حتي حاضر نبودند اسم مقاومت در کشورهاي عربي برده شود تحت تاثير عظمت سيد حسن نصرالله و حزب‌الله قرار گرفتند.

آيت‌الله اختري تصريح کرد: دستاورد ديگر، خنثي‌شدن توطئه اسرائيل در منطقه است که اين توطئه در حال خنثي شدن کامل است و امروز اسرائيل در بدترين شرايط خود قرار دارد.

رئيس بنياد فرهنگي صبح غريب گفت: امروز سران رژيم صهيونيستي به تناقض‌گويي افتاده‌اند و همديگر را تمسخر مي‌کنند و آمريکا از حل مسئله خاورميانه درمانده است.

وي افزود: دستاوردهاي ديگري که بايد از مقاومت اسلامي به دست آيد آسيب‌شناسي مقاومت است و انحرافاتي که ممکن است در اين راه ايجاد شود زيرا دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا سنگرهاي مقاومت را از بين ببرد.

آيت‌الله اختري در پايان اظهار داشت: آنچه که در سوريه ديده مي‌شود توطئه‌اي است که پشتيبان اصلي مقاومت را از بين ببرد و سنگر مقاومت ايران، سوريه و لبنان را بشکند لذا بايد بيانديشيم که چگونه مقاومت را پشتيباني کنيم و انشاالله در سخنراني ها و کميسيون‌هاي کنفرانس بين‌المللي مقاومت اسلامي بتوانيم اين موارد را مورد بررسي و نتايج آن را اعلام کنيم.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار