چهارمین کنفرانس لوله و خطوط انتقال نفت و گاز کشور روزهای شنبه و یکشنبه (8 و 9 مهر) در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در چهارمین کنفرانس لوله و خطوط انتقال نفت و گاز موضوع های مدیریت خطوط لوله نفت و گاز، مدیریت یکپارچه خطوط لوله، چشم انداز توسعه بازار خطوط لوله در ایران و خاورمیانه، دیدگاه های نوین در مدیریت پروژه های خطوط لوله، تامین مالی پروژه های خطوط لوله، مدیریت تأمین و تدارکات در پروژه های خطوط لوله، قراردادها و قوانین ملی و بین المللی خطوط لوله، فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت خطوط لوله، مدیریت ریسک در خطوط لوله و ... بررسی خواهد شد.

همچنين مواد و روش‌های نوین ساخت لوله، فناوری‌های ساخت لوله، ساخت و ارزیابی ورق های فولادی، لوله های غیر فلزی، فناوری‌های جوشکاری ساخت لوله، طراحی و اجرای خطوط لوله نفت و گاز، طراحی و خدمات مهندسی خطوط لوله، ایستگاه ها و تجهیزات خطوط لوله، دیسپچینگ و SCADA در خطوط انتقال، اجرای پروژه های خطوط لوله، تضمین کیفیت و بازرسی ساخت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) از دیگر موضوع های مورد بررسی در این همایش خواهد بود.

بررسی فرصت ها و چالش‌های موجود صنعت لوله و انتقال نفت و گاز، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های برتر صنعت لوله و پیمانکاران خطوط انتقال، بررسی راهکارهای موجود برای رشد صنعت لوله و خطوط انتقال، آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی و تکنولوژیک، بهره مندی از تجارب کاربردی متخصصان صنعت لوله و خطوط انتقال نفت و گاز، از جمله اهداف این همایش است.

همچنین در این گردهمایی به موضوع های حفاظت، پایشگری و کنترل خوردگی، مواد و فناوری‌های پوشش داخلی و خارجی، مدیریت خوردگی و سیستم‌های محافظتی، خطوط لوله دریایی، طراحی و اجرای پروژه های خطوط لوله دریایی، فناوری ها و تجهیزات لوله گذاری در دریا و سیستم های پوشش و خوردگی لوله های دریایی پرداخته خواهد شد.

 

سخنرانی مدیران، استادان و کارشناسان برجسته داخلی و خارجی، ارائه مقاله های علمی و فنی صنعت لوله و خطوط انتقال، ارائه مورد کاوری ها، سالن فناوری های نو، سمینارها و کارگاه های آموزشی، نمایشگاهی تخصصی صنعت لوله و خطوط انتقال نفت و گاز و نمایشگاه عکس خطوط انتقال نفت و گاز، از جمله برنامه های جانبی این کنفرانس است.

علاقه مندان به شرکت در این کنفرانس برای اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانیwww.iranpipetech.ir  مراجعه کنند./عب

برچسب ها: کنفرانس ، لوله ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار