"هزارو يك شب" با دروغ و صداقت در سينما

برنامه تلويزيوني"هزارو يك شب" امشب ساعت 23:15 در شبكه 4 سيما،به موضوع دروغ و صداقت در سينما مي پردازد.

عليرضا حائري،تهيه كننده برنامه " هزارو يك شب" شبكه 4 سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران  ضمن بيان اين مطلب افزود:امشب به موضوع "دروغ و صداقت در سينما" مي پردازيم و مباحث نظري در سينما و همه گيري دروغ در سينما را به بحث مي كشيم.
وي با اشاره به ميهمانان امشب تصريح كرد:"طهماسب صلح جو "منتقد و نويسنده سينما وحميد رضا شعيري به عنوان دانشيار دانشگاه تربيت مدرس در رشته نشانه شناسي ميهمان برنامه امشب هستند.
وي ادامه داد:"مالك شجاعي" به عنوان مجري شب انديشه" هزارو يك شب"با ميهمانان برنامه به گفتگو مي پردازد.
وي تصريح كرد:در بخش معرفي كتاب امشب 5 كتاب توسط "مسعود خيرخواه" و در بخش ميز شيشه اي معرفي مي شود.
حائري با اشاره به عنوان كتابهاي مورد نظر براي معرفي در برنامه امشب،اظهار داشت:"بالهايي  براي پرواز" كه برگرفته از 100 داستان حكيمانه است و نويسنده اش از فرهنگ هاي هندوستان،  ژاپن، چين و عرب الهام گرفته است.
وي ادامه داد:به عنوان دومين كتاب "ذن و عكاسي" را كه ترجمه اي از مهران مهاجر و انتشارات آن،ماهي است را معرفي كرده و سپس كتابهاي"سايه هاي نوآر" كه در مورد يكي از ژانرها و سبك هاي مهم سينمايي جهان به خصوص سينماي آمريكا و اروپا است كه سعي  مي كند بنيادهاي فلسفي و نظري را بكاود.
حائري ادامه داد:كتابهاي" عكاسي" با ترجمه اي از مهران مهاجر و كتاب" قاجاريه و آموزش عكاسي" نيز به عنوان چهارمين و پنجمين كتاب در برنامه امشب  معرفي مي شوند.
وي خاطرنشان كرد:محمد سلماني به عنوان تدوين گر،عليرضا آرين دوست دستيار تهيه كننده، وحيد قربان حسيني تدوين گر،امير احمدي فر دستيار  تهيه كننده ،عرفان حائري دستيار تهيه كننده،‌طناز پيروي مجري طرح و زينب محموده به عنوان مدير توليد،از جمله دست اندركاران"هزار و يك شب" هستند.
گفتني است؛ هزارو يك شب"هر شب ساعت 23:15 ميهمان مخاطبان فرهيخته شبكه 4 سيما مي شود./ه
برچسب ها: دروغ ، صداقت ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار