
احمد وفادار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برندسازی مصنوعات طلا و جواهر به تقویت این صنعت و معرفی توانمندی های بالای تولیدکنندگان ایرانی در سطح دنیا کمک می کند.
وی ادامه داد: مصنوعات طلای ساخت داخل ، از نظر کیفی معادل محصولات برندهای معتبر جهانی است و در صورت برندسازی مناسب قابل رقابت در بازارهای جهانی خواهد بود.
وفادار تصریح کرد: هم اکنون بخشی از مصنوعات طلا به سایر کشورها صادر می شود اما میزان آن محدود است وباید افزایش یابد.
رییس اتحادیه سازندگان طلا وجواهر با تاکید بر اهمیت برندسازی در این صنعت خاطرنشان کرد: ایجاد یک برند جدید به معنی افزایش درآمد ودر نهایت الزام به پرداخت مالیات بیشتر است و برخی تولیدکنندگان به همین دلیل در جهت برندسازی و شناخته شدن حرکت نمی کنند./س