بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏ های قیمتی کشور خواستار حمایت مسئولان از شهر طلا و جواهر رودهن شد.

 

سعدالله به‏ منش در گفت‏ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مردم و مسئولان باید با یکد یگر پیمان ببندند تا در راستای تحقق اهداف این طرح در رودهن تا آخرین لحظه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی اضافه کرد: ما کار را در رودهن با حمایت‏ های نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی آغاز کرده‏ ایم اما در چند وقت گذشته به دلایلی که نمی‏ دانم برخی امور با تاخیر همراه شده است.

به‏ منش تصریح کرد: امیدوارم سایر مسئولان نیز این هدف عالی را با حمایت خود متعالی سازند.

بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏ های قیمتی کشور از ثبت ‏نام  150 نفر در مرحله نخست دوره‏ های طلا و جواهر سازی رودهن  خبر داد و گفت: یک ‏سوم فارغ ‏التحصیلان دوره‏ های طلا و جواهر سازی رودهن دارای مدارک دانشگاهی هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ‏ارشد، 35 نفر کارشناسی، 26 نفر کاردانی و شش نفر دانشجو بودند.

به‏ منش اضافه کرد: این حرفه‏ آموزان دوره طلا و جواهر سازی رودهن تحقیقات بسیار جامع و کارشناسی شده‏ ای را به عنوان بخشی از دوره آموزشی خود ارائه کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.