در ديدار جليلي و وزير امور خارجه سوريه مطرح شد: كشورهايي چون آمريكا كه با حمايت از تروريست‌ها جزئي از مشكل سوريه هستند نمي‌توانند بخشي از راه‌حل مشكل اين كشور باشند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، وليد معلم وزير امور خارجه سوريه در حاشيه شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران صبح امروز با جليلي، دبير شوراي عالي امنيت ملي ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار طرفين راه حل مسائل سوريه ار توقف خشونت و انجام گفتگو‌هاي ملي دانستند و بر لزوم پايبندي تمامي كشورها بر توقف پشتيباني‌هاي تسليحاتي و مالي در سوريه تاكيد كردند.

دبير شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به روند تحولات سوريه اظهار داشت:‌ امروز به وضوح روشن شده است كه اقدام‌هاي تروريستي و روش‌هاي خشونت‌آميز در سوريه راه حل نيست.

جليلي افزود: كشورهايي چون آمريكا با حمايت از تروريست‌ها جزئي از مشكل سوريه هستند و نمي‌توانند بخشي از راه حل مشكل اين كشور باشند.

وليد معلم نيز با تاكيد بر دسيسه بيگانگان با محوريت آمريكا بر ضد ملت و دولت مقاوم سوريه از بازي برخي دولت‌هاي منطقه در طرح آنها ابراز تاسف كرد و گفت مردم سوريه همواره به جمهوري اسلامي ايران اعتماد داشته و از راهكارهاي پيشنهادي ايران استقبال مي‌كنند.

"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: جلیلی ، ولید ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار