تفاهمنامه همكاری بین ادارات بهزیستی، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی سپاه عاشورای برای تسریع در بازسازی و احداث مساكن مددجویان بهزیستی مناطق زلزله زده امضا شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، قایم مقام توانمند سازی و مشاركت مردمی سازمان بهزیستی كشور گفت: این تفاهم نامه به منظور تسریع در بازسازی و احداث دوهزار واحد مسكونی شهری و روستایی تخریب شده معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی به امضا رسید.

بدخشان افزود: اداره كل بهزیستی ظرف مدت 48 ساعت جدول توزیع شهری و روستایی واحدهای مسكونی تخریب شده جمعیت خود به انضمام اسامی معلولان و مددجویان تحت پوشش را به بنیاد مسكن و بسیج سازندگی تحویل خواهد داد.

وی اظهاركرد: پس از تحویل زمین از سوی بهزیستی و آواربرداری توسط بنیاد مسكن انقلاب اسلامی به مدت دو ماه به ساخت و احداث این مساكن خواهند پرداخت.

وی افزود: تامین مصالح مورد نیاز، تهیه نقشه های اجرایی و نظارت فنی بر روند عملیات احداث این واحدها بر عهده بنیاد مسكن انقلاب اسلامی است.

بدخشان گفت: عملیات اجرایی احداث 800 واحد مسكونی ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در مناطق صعب العبور توسط بسیج سازندگی سپاه عاشورا صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مابقی یكهزار و 200 واحد مسكونی توسط پیمانكار معرفی شده از سوی بنیاد مسكن و در قالب تفاهمنامه سه جانبه فی مابین مددجو، پیمانكار و بنیاد مسكن صورت می پذیرد.

وی تاكید كرد: بسیج سازندگی ظرف 48 ساعت نسبت به تعیین شهرها و روستاهای مورد نظر برای اجرای عملیات بازسازی و اعلام آن به بهزیستی اقدام خواهد كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.