شبکه الاخباریه سوریه با اشاره به طرح ایران برای حل بحران سوریه در اجلاس جنبش عدم تعهد ایران را حامی اول مقاومت و پایداری ملت‌ها خواند.


به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه الاخباریه سوریه در گزارشی اعلام کرد: ایران طرح فراگیری را برای حل بحران سوریه در اجلاس تهران پیشنهاد خواهد کرد. ایران مانند همیشه به دفاع از حقوق سوریه که با ادعای حمایت از دموکراسی و آزادی به دنبال سلب این حقوق هستند، ادامه می دهد. توطئه ای که از طریق حمایت مالی و تسلیحاتی از گروههای تروریستی در سوریه پیگیری می شود. مقامات ایرانی بر تلاش تهران برای مطرح کردن راه حلی برای بحران سوریه تاکید کردند.
در ادامه این گزارش آمده است: ایران قصد دارد این طرح فراگیر و همه جانبه را در اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران پیشنهاد کند. اعضای این جنبش پیش از این بر مخالفت با هر نوع دخالت خارجی در سوریه تاکید کردند. ایران تصریح کرد در این طرح دیدگاه های مختلف از جمله دیدگاه مخالفان سوری در نظر گرفته شده است.
در این گزارش آمده است: ایران حامی اول مقاومت و پایداری ملتهاست. ایران از هر کشوری که در برابر قدرتهای سیطره طلب بایستد، حمایت می کند. این قدرتها به دنبال تثبیت غده سرطانی اسرائیل در منطقه هستند. حمایت سوریه از مقاومت در فلسطین و لبنان همچنان برای دیگران الگو خواهد بود.

برچسب ها: سوریه ، ایران ، مقاومت ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار