استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همکاری دستگاه‌های زیر مجموعه قوا در سیستان و بلوچستان، توسعه استان را در بر دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،  حاتم نارویی در دیدار با مدیران شورای قضایی استان همکاری و تعامل دستگاه‌های زیر مجموعه قوه‌های مقننه، مجریه و قضاییه زمینه پیشبرد اهداف انقلاب و توسعه همه جانبه استان است که این تعامل و همکاری در استان مطلوب و شایسته تحسین است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر تعامل و همکاری قوا در کشور افزود: همه دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های زیر مجموعه سه قوه باید در کنار هم با حفظ جایگاه و در چهار چوب قانون برای خدمت به مردم و رفع محرومیت از چهره استان تلاش کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر تکریم مردم و بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان ریشه در عمق تاریخ دارند بیان کرد: مردم استان اعم از شیعه و سنی از سرمایه‌های گرانبهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که همواره حسن نیت خود را نسبت به نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند و مسئولان نمی‌توانند بدون همراهی مردم وظایف خود را اجرایی کنند.

نارویی عدم ایجاد اشتغال پایدار و پایین بودن سطح سواد و درآمدهای خانوارها و خشکسالی‌های چند ساله را از جمله عوامل بزهکاری‌ها و وجود جرم در جامعه ذکر کرد و بهره‌برداری و بستر سازی برای استفاده صحیح و عادلانه از ظرفیت‌های بالقوه استان را در کاهش جرم و تخلفات موثر دانست.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان هم در این دیدار با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌ها با یکدیگر گفت: دستگاه‌های قضایی استان هم مانند گذشته با دوستی و صمیمیت در کنار سایر دستگاه‌های دولتی برای خدمت به مردم تلاش خواهند کرد. /س

برچسب ها: زمینه ، توسعه ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.