در دومین روز برگزاری نمایشگاه السیت تفاهم نامه ای بین شهرداری شیراز و شهرداری مشهد درمورد سیستم عوارض خودرو امضا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علی آبسلان در این مورد این تفاهم نامه اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور تبادل اطلاعات بین شهر مشهد و شیراز و همکاری نرم افزاری و سیستماتیک در مورد سیستم عوارض خودرو به امضا رسیده است.

وی افزود: طبق این تفاهم نامه اگر شهروندی از مشهد به شهر شیراز سفر کند و در آن شهر حادثه ای برای او پیش آید که خودروی وی ضبط شود دیگر نیازی نیست در شیراز چند روز برای گرفتن استعلام منتظر بماند.

وی ادامه داد: با این روش کافی است فرد بر روی شبکه ارتباطی که به همین منظور راه اندازی شده است قرار گیرد و آخرین وضعیت بدهی خود را مشخص کند و تاییدی که از طرف شهرداری شیراز دریافت می کند قطعیت تایید شهرداری مشهد را دارد.

وی بیان داشت: با این روش هزینه های زاید ماندن در شهر مقصد به صفر می رسد و این به معنای حمایت مشهد از شهروند خود در شهر شیراز و همچنین به صورت بالعکس حمایت شهر شیراز از شهروند خود در شهر مشهد است و به عبارتی هر دو شهرداری خدمات خود را به دو شهر متقابل کشانده اند که امیدواریم این طرح به صورت ملی اجرا شود.

وی در پایان گفت: این تفاهم نامه به امضای مدیران فاوای شهرداری شیراز و مشهد و مدیران مالی و اداری شهرداری مشهد و شیراز رسیده است./س


برچسب ها: نامه ، همکاری ، امضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.