ایران توانایی تامین نیازهای داخلی خود را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اصرار موجود در جهان کنونی برای وابسته نگهداشتن کشورها گفت: ایران جزء معدود کشورهایی است که همه نیازهای ضروری خود را تامین می‌کند.

احمدی به رتبه برتر ایران در پزشکی دنیا اشاره کرد و افزود: جهان پزشکی دنیا مدیون پزشکان ایران است.

وی به برگزاری همایش‌ها در سطح استان زنجان توسط دانشگاه علوم پزشکی اشاره و تصریح کرد: مسئولان استان از برگزاری این همایش‌ها حمایت می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت گفت: دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان باید به صورت گسترده در این نمایشگاه حضور یافته و اقدام به ارائه دستاوردهای خود در این نمایشگاه کنند.

احمدی پروسه مصرف‌گرایی و رفاه‌طلبی را از مواردی اعلام کرد که باید برای متعادل کردن آن برنامه‌‌ریزی انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان د رادامه طرح پزشک خانواده را از طرح‌های مهم کشور بعد از هدفمندی یارانه‌ها برشمرد و اظهار کرد: اجرای این طرح به برقراری عدالت در سلامت جامعه کمک قابل توجهی می‌کند.

وی به نبود آگاهی‌های موجود در سطح جامعه در مورد طرح پزشک خانواده اشاره و خاطرنشان کرد: انجام این طرح فقط بر عهده دانشگاه نیست و همه ارگان‌ها باید به عملیاتی شدن طرح کمک کنند.

احمدی ارتقای اهدای عضو در استان زنجان را از نقاط برجسته عنوان کرد و گفت: فرم‌های این طرح باید در اختیار اعضای کار گروه امنیت غذایی هم قرار گیرد.

در ادامه این مقام مسئول به قاچاق کالا اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای طرح شبنم به جلوگیری از قاچاق به ویژه قاچاق لوازم آرایشی کمک می‌کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.